sommarkänslor

Åhh man blir verkligen påverkad utav vädret! Har varit soligt med klarblåhimmel heela dagen! Åh vilka sommarkänslor man får i kroppen!

Imorse tog jag 08.38 bussen in till stan (GRYMT jobbigt att gå upp tidigt, bortskämd med att sova ut märker jag).
Var inne och fixa håret vid 10, var klar vid 12 och då kom den stora frågan "vad ska jag göra nu?", smsa måånga och försökte övertala dom att komma in till stan men alla var upptagna med något! Planerarna var nämligen att jag skulle stanna kvar i stan till 4 då min älskling slutar jobbet (jobbar i stan), och sen att vi skulle gå runt lite själva och käka eller något liknande. Pallade inte gå runt själv i 3 timmar, dessutom hade han bara jobbarkläder med sig (byggbrallor e ju ioförsejj jävligt hett ), men förstår om han inte vill gå runt så i stan ^
Vi beslutade att ta det på måndag eller tisdag istället! Då ska jag tvinga med en vän att följa med in till stan också! JOJJO känn dig träffad !:D

Vart lite inköp iaf, ÄVEN fast jag borde spaaara allt jag har nu till resan! vart en tröjja, linne, och en jätte söt rosa bikini från gina! kanske ska lägga upp bild på den? SKITSÖT verkligen!

Nu kooookar riset för fullt så nu måste jag slita mig!

Ha en trevligt kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0