fredag = fredagsmys

Idag är det grått & molning ute, och blåser som F A N ! haha ni skulle sett mig när jag cykla till gymmet imorse, (bilen hade fått punka och sen skulle vi byta till en ny fram ruta) så fick cykla!
Men jag lyckades ta mig dit iaf, körde mitt 1 timmes pass och cyklade hem igen, tog en VARM dusch, käkade lunch och drack kaffe.
Känner mig lite hängig idag faktiskt, INTE bra! Har inte tid att bli sjuk nu, har mycket jobb framför mig och sen åker vi ju utomlands om BARA 10 DAGAR! Åh vad jag längtar, behöver sol & värme!

Förresten, är det någon som kan hjälpa mig att byta bilder här ovanför på min blogg? Känner att jag vill byta bilder! Vill ha lite NYTT! Kommerntera om ni kan hjälpa mig, annars kanske du kan hjälpa mig igen Jenny? Hihi :) Du var ju så grym sist när du fixade!

Nu ska jag krypa ner i soffan med filtar och kuddar, fryser ihjäl känns det som!
Ikväll blir det tacos, åh så gott! min favorit <3

Var rädda om er och stanna inne idag för det är KALLT ute, ett tips bara ;)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0