YEEEES, JAG KLARADE DET !!

Åh gud vad skönt allt känns!, JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN!!! WOHO!!
Var verkligen hur nervös som helst imorse, jag & pappa åkte iväg till farsta innan för att övningsköra lite innan uppkörningen, gjorde en fickparkering å lite sånt. Sen åkte vi ner till vägverket där jag skulle köra upp kl 10.00!
NERVOSITET TILL TUSEN säger jag bara! Hon ropade upp mitt namn först av alla, vi gick ut till bilen och sa "du ska få köra en Saab idag", har aldrig kört saab tidigare så vart lite extra nervös..
Sen fick jag göra en säkerhetskontroll och sen körde vi iväg, jag var så himla nervös pga att alla typ har "skrämt" upp en att dom är så himla petiga på uppkörningar och att man kan bli kuggad jättelätt.. men allt gick jättebra, att vara LUGN är ett grymt bra tips ;)
När vi väl kom tillbaka till vägverket sa hon att jag vart helt klart godkänd och jag ville bara SKRIKA utav GLÄDJE!!
Pappa stog och väntade och vi både skrattade med gråten i halsen när jag sa att jag klarade det, GRYM KÄNSLA!
Utan dig pappa hade jag aldrig klarat det!

Imorrn ska jag boka tid för omprov för teoriprovet, gjorde teoriprovet i måndags men hade 5 fel för mycket.. men nu har jag pluggat STENHÅRT och nästa gång kommer jag att KLARA DET!!

SNART HAR JAG KÖRKORT, FAN VILKEN KÄNSLA !!! :D:D:D:D

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktigt gumman, du klarar säkert teoriprovet galant =D lycka till <3

2009-09-10 @ 12:56:52
URL: http://hannasliv.blogg.se/
Postat av: Markus

Du är grym hjärtat! :)

<3<3<3

2009-09-10 @ 16:20:03
Postat av: Julia

Grattis hjärtat :D Varför har du inte sagt något till mig för? hmm. Iallafall hoppas du klarar teorin nu!! <3

2009-09-11 @ 02:26:42
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0