teoriprov - bokat !

hej kära sötnosar :)
Gick upp tidigt imorse för att boka tid till omprov för teorin. Fick tid på Tisdag kl 12.00, då smäller det! :D
Ska plugga stenhårt nu i helgen och på måndag, är TAGGAD TILL TUSEN!
Tänk om jag klarar det, shitt asså! Då får jag mitt "tillfälliga körkort" direkt i handen och sen 3 dagar senare för jag mitt riktiga! (tar 3 dagar att tillverka det).
Åååååh jag vill bara ha KÖRKORTET NU!!
Var ute och övningskörde idag med pappa, haha det känns helt annorlunda nu när man har klarat uppkörningen och VET helt säkert att man kan köra, man kanske inte behöver köra med övningskörningskylt längre? eller vad tror ni? det kanske man måste..
Pappa behövde iaf inte säga så mycket, jag som körde ;)

Nu ska jag läsa ut körkortsboken och göra fleer teoriprov på datorn!
Var rädda om er så hörs vi, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0