slappdag

Idag har det varit en "ligga hemma i soffan och slappa och käka pizza och glo på film dag" haha :D
Vart lite sent igår, sötnosarna drog från mig vid typ 2 tiden..
Sen vart det ett onödigt bråk mellan mig och markus som kanske inte var så kul.. men nu är det löst iaf och vi har haft en jätte mysig dag tillsammans :) myst, duschat, sett på film och käkat "bakismat" (PIZZA) !
var och lämande tillbaka skinnjackan jag köpte för en vecka sedan också, fick ångest över priset..
En skinjacka för 1 699 känns väldigt mycket.. men priser ligger väll där nånstans på äkta skinnjackor men jag får lugna mig lite och tänka på pengarna ^

Nu ska vi tydligen dra till Coop och köpa "något gott" säger markus, haha han e rolig han :)
Kanske skriver lite mer imorgon, ni får ha en super mysig lördagskväll!

Juste, filmen igår (flickan som lekte med elden) var SKITBRA! Den rekommenderar jag er alla att se! :)
Det kan ju vara en fördel att ha sett första filmen (män som hatar kvinnor) innan man ser denna så man förstår lite mer om vad som har hänt åså. men som sagt, GÅ OCH SE FILMEN!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0