skönt humör ?

Im baaaack!
Ikväll blir det nog lite partyparty och kanske gå på biopremiären av "flickan som lekte med elden"!
Åh vad jag har längtat efter den filmen, tyckte första filmen som hette "män som hatar kvinnor" var grym och jag mååste bara se den här som typ är fortsättningen!
Som sagt så är det inte bestämt än om vi ska gå på bio eller inte men jag och julia är taggade :D
Älskling ringde nyss, jag beställde lite dricka tills ikväll.. behöver känna mig lite avslappnad och tänka på annat känner jag.

Familjen drar ut till stugan strax så det blir att vara ensam hemma i helgen! (HEMMAFEST?!)
tyvärr, mamma har redan vart på mig om det och det får absolut INTE ske.. (nähä..)

Anywaaaaaay! Känner mig på skit skumt humör!! både taggad, speedad, uttråkad, ledsen, på skämthumör
(VAD HÅLLER PÅ ATT HÄNDA?) skuuuuuuumt!

Nu ni ! gissa vad jag ska göra nu?
säga hejdå och tacka för mig! Vi hörs :D hihi!

PUUUSS & KRAAAAAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0