körkort på riktigt ^

Fick hem papper igår kväll om att mitt körkort hade kommit! *woho*
Tog markus bil imorse och åkte och hämtade ut det! Nu känns det att man har körkort på RIKTIGT! haha
Innan kändes det inte äkta när man bara hade ett "tillfälligt körkort" som bestog utav ett papper.
Men nu ni, nu har jag körkortet i handen! Åh vad jag har längtat efter det här!! :D :D

Hämtade om sagt ut körkortet imorse, sen drog jag till gymmet, gjorde klart middagen tills ikväll och nu har jag precis druckit kaffe!
Ikväll blir det jobb mellan 17 - 20.45, gillar den tiden! soft med under 4 timmar, men det är de att allt folket kommer och storhandlar runt den tiden så det blir mycket att göra iallafall men det gillar vi!


Ha en underbar tisdag,   puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0