grym helg

Känner att det kanske var dags att uppdatera helgen lite, eller vad säger ni? :)
I fredags vart det en slapp kväll, pluggade teori och följde med älskling till systemet (satt i bilen för hatar alla folkmassor där en fredag..) Sen vart det tacos till middag och mys med älsklingen!
På lördagen åkte jag och markus till Sickla och kollade runt i affärer lite.. hittade en skit snyggt skinnjacka på JC men vet inte om jag ska lämna tillbaka den för det var jävligt dyr.. (måste tänka på saken).
Vi köpte med oss käk från donken och satt i bilen och åt, haha MYSIGT! (var för mycket folk där inne).
Sen åkte vi till markus för han skulle fixa lite grejjer hemma och jag tog med mig teoriböckerna och pluggade (duktigt!).
Vi åkte sen hem till mig och gjorde lite middag, kollade på tv och tog det lugnt. Sen ringer min sötnos julia på hemtelefonen och undrade vad jag gjorde åså och lyckades sedan övertala henne att komma :)
Julia käkade, vi pratade, lyssnade på musik, drack cider och hade det riktigt mysigt! Har saknat dig gumman! Vi kände oss på lite fest humör så det slutade med att vi drog på fest i tyresö vid 12 tiden och kom hem vid 03.30 ^
Riktigt grym kväll med trevligt folk och gamla minnen :)

Söndagen spenderades i sängen och framför tvn, jag och min älskling var riktigt trötta..
Idag har jag gymmat och pluggat teori i princip hela dagen! (provet är imorgon, och jag är taggad!)
Ska fortsätta göra mina 3 sista test nu på datorn (ligger på 60/70 rätt nu :D) så har ganska stor chans att klara det nu!
Jag hoppas att jag KLARAR PROVET och att det blir att FIRA imorgon! :D

Om typ en timme kommer älskling så ska göra mina tester nu så jag kan vara lite social när han kommer, känns skönt att få sova med min älskade pojkvän inatt, så får man lite extra energi tills imorgon också :)


Var rädda om er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0