trötter

God kväll :)

Ska alldeles strax lägga mig och sova i mina sköna säng med rena sängkläder i, men måste skriva av mig lite först.
Idag var jag på teorikurs (dag 2) på morgonen, och gud vad man lär sig mycket, jätteglad för det!
Drömmen om att skriva teoriprovet och bli godkänd kanske inte är omöjligt att göra i juli endå, jippi :)
kl 2 skulle jag vara på willys för provjobb (ska sommarjobba där i sommar), gick faktiskt väldigt bra!
Problemet är bara att få in alla dessa Plu nummer i huvudet för allt man väger.. men har fått bla fått in att färskpotatis har plu 4833!
Men det återstår ett par hundra nummer till som ska sätta sig i huvudet, fick jobba med två urgulliga tjejjer emelie och kerstin, dom försökte lära mig allt :) Men som sagt, om man kan alla plu nummer i huvudet så är det grymt mycket roligare att sitta i kassan, så slipper man kolla på alla lappar hela tiden! Dom hjälpte mig att göra en liten fusklapp, gulligt!

Imorgon blir det teorikurs igen, sen ska jag hem och PRESSA I SOLEN, laga tacos till middag och sen kanske man kan få träffa sin älskling imorgon?! Vi har ju inte setts på en vecka snart.. men har haft ganska fullt uppså.
Men i helgen är det gålö som gäller och då ska min prins med, och vi ska sola, fiska, (bada?!), grilla, ja allt! :D

Sov gott & dröm sött alla små sötnosar framför datorskärmarna :) <3
Natti Natti !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, aa jag vet hur det är med alla PLU nummer :p Skit jobbiga att lära sig :) Sitter med mitt papper här bredvid och försöker lära mej dom innan jag ska dra till jobbet :P Kan några iallafall :)

Saknar diig gumman <3<3

2009-06-26 @ 13:41:01
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0