Tisdag

Idag lyser solen ute iallafall, härligt :)
Just nu sitter jag hemma hos markus (vart här sen i söndags) och väntar på att hans älskade syster ska vakna :)
Vid 3 tiden går jag och möter upp mamma, och sen är det gymmet som gäller!
Imorgon blir det att åka till tyresö för att gå på Riskettan som tar 3,5 timme :/ men då är man ytterligare ett steg närmare körkortet sen iallafall :)

På torsdag fyller som sagt pappa 50 år, det kommer lite släktingar på fika åså eftersom att han inte ville ha någon direkt fest!
Vi får se hur midsommar blir bara.. Jag hoppas vi åker ner till Linköping och firar där! Var endå 3 månader sen vi var där..

Vill också bara säga att JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN MARKUS MEST AV ALLT! <3333

Nä, ska man kanske gå ut och sola nu? :)

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0