Sony Ericsson K850i

WOHO nu har jag fått hem min mobil!! :) Eller markus har fått hem ett brev där det står att han ska hämta ut den i sågen!
Vi får se om den är i bra skick osv, köpte den nämligen via tradera och där finns det ju inga garantier.. Men jag skulle få med alla tillbehör + kvitto, det är väll seriöst iallafall?

Visst den är inte splittrans ny men behöver inte ha den allra senaste heller !
Haha jag och min lillebror har köpt likadana mobiler, vi får se vilken av den som e i bäst skick!
Mobilen ser jättebra ut och jag får hoppas på att den här mobilen är bättre än dom jag haft innan, har haft OTROLIG OTUR med mina andra mobiler..

Här är en bild på den förresten :)



Ha en fortsatt trevlig Fredag i spöregnet , mysigt mysväder :)

Kommentarer
Postat av: Dina

Fin blogg du har kusinvitamin <3

2009-06-12 @ 14:57:06
URL: http://idecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0