sommarkväll

Kom precis hem från att ha vart på riskettan i 3,5 timme (en föreläsning om alkohol&droger - för körkortet), den var faktiskt riktigt lärorik, alla borde gå den! Visste ni att 12.000 människor per dag kör rattfulla?! (tänk dig varje gång du ser en taxi), helt jävla sjukt.. Inte konstigt att det händer så mycket olyckor i trafiken..

När riskettan var klar så mötte mamma upp mig, vi gick til tyresö c och kollade runt lite och sen käkade vi kinamat, mys:)
Sen storhandlade vi inför imorgon (Pappa 50 år) och midsommar. Fick ett gulligt sms från mitt hjärtegull Julia där hon undrade om jag ville följa med henne och hennes familj till Trosas skärgård fredag-söndag, och självklart vill jag följa med dit! Ska bli skönt att åka iväg lite ! Dessutom älskar jag julias familj, dom är så mysiga :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova, ska upp tidigt imorgon och träna, åka till bilskolan och så FYLLER PAPPA 50 ÅR! :D

Bjuder på en bild på min sötnos julia, :)  <3



sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0