solbränd

Tjabba!
Nu sitter jag här, solbrun och fin (eller inte), är helt röd! Men jag ska se till att sola lite varje dag nu så jag får en fin bränna tillslut :)
Markus sa till mig flera gånger under dagen att jag inte skulle pressa i solen så länge, men envis som jag är så struntade jag totalt i det. Och nu retar han mig för fullt om att jag ser ut som en tomat i ansiktet, inte snällt ^
Har precis duschat och smörjt in kroppen med en lotion som luktar hallon, gud vad den är underbar! (fräsch doft)
Imorgon blir det willys 10-16, sen vart det lite ändrade planer att vi har stugan från lör-mån istället på gålö, mamma ska ha "tjejjmiddag" här hemma imorgon så det funkade bättre att ändra dagarna lite. Efter willys blir det bio i kungens kurva och något gott käk :)
Nu ska jag gå upp och se vad min älskling pysslar med, misstänker att han ligger i sängen ;)

Bjuder på lite soliga sommarbilder (på oss) från idag, Enjoy!


 Lille pille ^


Lillbrorsan :)


försöker vara söt ^


 Älskling med en lite rolig pose ;)


 Steeeekarn


Solen måste stanna ett bra tag till, eller vad säger ni? :)

Sov sött <3

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha sjuka miner vi har på bilderna, man ser ju helt störd ut.. :P



"försöker vara söt ^" det är du ju redan så du behöver inte försöka ;)



<3<3<3<3

2009-06-26 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0