god kväll?

Nu är jag här och skriver igen :) (om det ens är någon som läser?) haha!
Kom precis hem från en dag på ikea, vi hittade lite allt möjligt som man alltid gör på ikea. jag ÄLSKAR ikea, billigt och bra :)
Lägger upp en bild på lite av det jag köpte idag, roligare med bilder än text :)



köpte ett par vita skor, en blå tröjja jag ska ha på dopet imorgon, en söt rosa necessär (från h&m) överkast till sängen och en keps till min bror i födelsedagspresent. tyvärr så valde han ut den själv så han vet om vad han får, skitunge :D

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag läser!! Hittade du skor på ikea :P

2009-06-13 @ 21:03:15
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0