efterlängtad sommarvärme

Åååh vad skönt väder det har varit idag, helt underbart!
Hade helst av allt bara velat ligga ute på studsmattan med en kudde och musik och pressat i solen men hade lite saker för mig idag..
Var på teorikurs imorse från 9.30 - 12, gick jättebra! Sedan hade jag körlektion vid 1 och den gick också riktigt bra, klarade alla mina moment (som vanligt, hihi). Sen drog jag till gymmet och tränade i en timme, riktigt bra!

Körkortet ska jag ha i handen i augusti, det har jag bestämt mig för! ska plugga teorin nu som satan och skriva provet i juli och sen köra halkbanan och sen har jag 5 körlektioner på rad i augusti och sen blir det uppkörning! Gud vad jag bara vill ha körkort nu, tänk vilken FRIHETSKÄNSLA!
Nu ska jag öppna teoriboken och plugga lite på värgmärken,
Var rädda om er <3

Juste! Allsång på skansen har premiär ikväll, någon som ska titta? :)

 fick ju presentkort på farsta c för en stor summa pengar på studenten utav min älskling och hans familj, ska man satsa på en ny bikini kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa en söt liten bikini på din kropp gör mig glad :D hihihi <3 älskar dig, och saknar dig jätte mycket :( <3<3<3<3

2009-06-23 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0