Då var man hemma igen..

Helgen på gålö var GRYM! Turen med vissa saker hade vi inte med oss (berättar mer sen), men vi hade iallafall tur med vädret!, haha :)
Blir en snabb update nu, lägger in lite bilder och skriver lite mer lite senare i veckan ^
Vi kom hem vid 12 tiden, packade upp lite snabbt och sen cyklade jag iväg till gymmet, drog hem och duschade och nu sitter jag här ny duschad och fräsch och käkar sen lunch.
Blir jobb idag mellan 17.00-20.45 så ska strax gå iväg till bussen. Imorrn blir det ett långt pass, 12.00-20.30 (jobba hela dagen..)

Den värsta oturen i helgen var att jag tappade min mobil i havet, den sjönk ner till botten och ja ni kan ju lista ut själva hur det slutade! (funkar inte) Så det är därför jag inte kan svara om ni skickar sms eller ringer, jag har igen mobil för tillfället.. Måste in på tradera igen och se om jag hittar någon billig jag vill ha, men det vart strul med den andra jag fick hem så vet inte om jag vågar igen, kanske blir det samma sak igen? (blev lurad men fick iaf pengarna tillbaka)

Nu ska jag hänga tvätten och sedan göra mig redo för jobbet, skönt pass har jag idag iallafall!



En vacker bild från gålö på solnedgången !

Puss på er <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0