svensk sommar

Idag blir det jobb från 17 - stängning, gillar den tiden. Eller det finns både för och nackdelar, nackdelen är att man vet aldrig när man kommer ut från butiken.. Vissa får ju för sig att storhandla 5 minuter innan vi stänger och så får man sitta där och vänta på att dom ska komma och betala, kan vara ganska jobbigt.. Men ett 4-5 timmars pass är inte så farligt, så gillar tiden endå :)
Imorgon blir det samma tid, sen blir det lååånga pass i helgen.. söndagen tex så jobbar jag 12-stängning.. men då är det dubbelt betalt så inte mig emot :D sen har jag bara typ 1 vecka kvar *woho*!
Men hoppas på att få fast anställning till hösten!

Ikväll efter jobbet hämtar älskling upp mig, han ska sova hos mig. Sista natten tillsammans innan han drar iväg.. han kommer inte ens vara hemma på min födelsedag nästa vecka :( menmen..

Nu ska jag be mamma börja med maten så jag får i mig lite mat innan jag börjar!

SNÄLLA, RARA, SÖTA, GE SVERIGE SOLIGT OCH VARMT VÄDER !!
(hatar den svenska sommaren med kyla & moln..)

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0