SOLBRÄND !!

ajj, ajj ajj, nu har jag bränt mig riktigt ordentligt.. Man lär sig aldrig, vill bara bli brun och få en fin bränna men man lär sig aldrig att det gör sjukt ont sen när man väl bränner sig, suck..
Mamma övertalade mig igår om att jag ska sola helt utan smink, jag gjorde det idag och brände mig riktigt ordentligt.. det känns som ett skydd när man har lite foundation när man solar så man inte bränner sig så därför har jag haft det innan för då har jag inte bränt mig.. Men ska börja smörja in ansiktet med mycket solkräm istället.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med kylbalsam från apoteket, sen ska vi laga tacos tillsammans! Har gymmat idag också, men gud va varmt det var.. har aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag, men det känns riktigt bra nu efteråt!

Imorgon fyller min lillebror 13 år, (tonåring, hur ska detta gå^)!
Har vart lite bråk mellan mig och markus också, känns inte så bra.. Men vissa dagar känner jag att jag vill vara för mig själv och då tror han att jag inte vill träffa honom och så blir det missförstånd.. När jag pratade med han förut sa han att han hade en överraskning till mig, undra vad det kan vara? (inte så lätt att vara världens nyfiknaste person..)
Men jag älskar dig markus, det hoppas jag du vet! <3

Nu kom kylbalsamet, hoppas det hjälper !!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Gumman då, det är inte skönt att bränna sig <3

2009-07-02 @ 21:55:01
URL: http://juliasundell.blogg.se/
Postat av: Jenny

hoppas det löser sig med markus!! annars får vi väl bilda en klubb :P

2009-07-02 @ 22:48:53
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0