körkort nästa, tack !

Var nyss inne på tyresö trafikskolas hemsida och gjorde lite tester, det går bättre nu än innan har jag märkt! :D
35 / 70 rätt, ska göra minst ett test varje dag nu har jag bestämt mig för så jag klarar slutprovet sen på vägverket!
Målet är att ha körkortet i handen i augusti, och det ska jag fan klara! Snart blir det halkbanan sen uppkörning och prov och sen har jag det, ÅH VAD JAG LÄNGTAR !!
Körkort är något jag verkligen behöver känner jag, att ta bilen till jobbet som tar 10 min via motorvägen känns inte helt fel, det lockar ganska mycket kan jag säga ;)

NU ÄR JAG NÄRA ! :)


ps, det böjar lukta gott från köket, mamma bakar bullar *mums* :)

Kommentarer
Postat av: Markus your loverboy :)

Mmm framförallt så ska du ha körkortet så att jag slipper köra hela tiden!! :)

Och du kommer ha körkortet snart för du är duktig, det kommer du klara av så :) Om jag klarat det så lär du göra det 10 gånger lättare... :P



Älskar och saknar dig, kan inte fatta att vi inte vart med varandra på nästan 2 veckor :S :(



Vill sova med dig snart igen!!

Älskar dig puss! <3<3<3<3<3

2009-07-14 @ 19:00:25
Postat av: Jenny

Du har en så fin pojkvän! Var rädda om varandra!!

Nu åker jag till mamma coh pappa nån vecka eller två! När jag kommer hem så ska vi ses!! Puss

2009-07-17 @ 22:50:37
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0