GRATTIS LUCAS 13 ÅR !

Idag fyller min älskade lillebror 13 år! :) Grattis grattis !
Tonåring och allt, ska bli kul att se om det blir någon förändring, haha :)
Ikväll ska vi grilla (hoppas det inte regnar), och så ska lucas få lite presenter å så blir det lite fredagsmys!

När jag gick upp imorse så sken solen och det var hela 33 grader, hoppade in i duschen och sen när jag kommer ut så har det blivit molningt och det både åskar och blixtrar, snacka om att vädret kan ändra sig totalt..

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kanske äntligen få föna håret om blixten är borta?

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG ÄLSKADE LILLEBROR PÅ FÖDELSEDAGEN! :)

Bjuder på en bild på födelsedagsbarnet såklart!
Värsta coola killen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0