Grattis Julia 19 år :) <3

 Idag fyller min älskade vän Julia 19 år!, hipp hipp hurra !! Hoppas du får en grymt bra födelsedag :)

Idag har jag jobbat.. 8.30-16.00, det var ganska tufft idag.. Dels är jag ingen morgon människa och sen så var det så hysteriskt mycket folk idag! Köerna bara växte och växte och dom tog aldrig slut! Lagom slut var man efter det där passet..
Nu har jag precis duschat och fixa mig inför ikväll, vi tjejjer ska ut och käka och fira julias födelsedag :) MYS!
Blir nog inte så sent eftersom jag är sjukt trött efter jobbet och dessutom ska julia jobba tidigt imorgon bitti också.
Men ser fram emot att träffa alla tjejjerna igen, sen ska det bli grymt spännande att kolla in julias nya lägenhet !

Snart ska jag ta bussen hem till julia och spana in hennes nya boende!, men skriver nog imorgon igen då jag äntligen är LEDIG! :) woho!

Bjuder på en härlig bild på det söta födelsedagsbarnet :)



Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

va längesen!! Hoppas allt är bra med dig! <3

2009-07-27 @ 19:29:23
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0