förvirrande humör

Im back!
Förlåt för lite dålig uppdatering men har inte haft så mycket tid eller ork till att skriva.. Mitt humör e helt cp som går upp & ner hela tiden (fattar inte varför?)..
Vi hade det jätte härligt på Ekön, men vädret hade kunnat varit bättre. Vi hade en enda dag då solen var framme och man kunde pressa lite i solen, annars var det regnigt och blåsigt.. Sen när man kommer hem igen så är det värsta sommarvärmen (suck?).
Har ganska mycket jobb nu framför mig, vecka 30, 31 & 32 är det som mest, men tänk pengarna man får in sen ;)
Vecka 33 åker hela familjen ner till Ekön igen, hade velat ha med mig min älskling också men han börjar ju jobba den veckan :( (när jag jobbar har han semester och när jag blir ledig börjar han jobba, jävligt?)

Det är bara bita ihop och se det positivt, men det har inte gått så bra på senaste tiden.. Har känt mig ganska nere och deppig på senaste tiden, kanske för att man inte träffat markus på snart 2 veckor?..

Skulle ha träffat Jenny idag och gå på bio med henne ikväll åså men får se hur det blir för nu har jag fått tillbaka min halsont och förkylning igen, har säkert något i kroppen.. Fick ju feber å skit när vi var på ekön också, skumt..

Nu ska jag fixa någon lunch och knarka i mig halstabletter!

Bjuder på en bild, (lite bränna på axeln, men jag jobbar på benen okej! haha viting..)


Ta hand om er <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Gumman passa dig så att det inte är svin influensan du har fått, då får man dom symtomen! Det hoppas vi verkligen att det inte är!! Miss you sweet, jag jobbar enda tills skolan börjar men ska försöka ha tjejmiddag och så i nya lägenheten eftersom jag flyttar den 25 juli :D



Ta hand om dig <3<3 Din Julia^^

2009-07-16 @ 21:51:29
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0