det var på tiden !

Godkväll!
Kom precis hem från jobbet, var inte en så jobbig arbetstid idag (16-20) så jag ska inte klaga, men imorgon jobbar jag 12-20.. plus i helgen.. och det är löningshelg i helgen.. mycket mer folk som kommer och handlar.. men jag klarar det :D
igår var jag, älskling, mamma, linus, lucas, simon & samuel på grönan! Var kul att dra dit efter typ 10 års tid? haha, mycket som var förändrat ^
Grabbarna åkte som tokar medans jag, mamma och älskling gick omkring och kollade läget, tillslut slutade det med en varsin öl för dom på tyrols, markus var inne på att ta en 1 liters haha men han ångrade sig  ^
Vi kom dit vid halv 12 men jag och mamma drog hemmåt vid 7, vädret var inte på topp hela dagen så fick  gå omkring med blöta fötter och var frusen.. (jag fryser ovanligt mycket). Grabbarna kom hem vid 11 ^
Imorgon åker kusinerna hem :/ men vi lär nog träffa dom igen sen när vi åker ner till ekön vecka 33 :) (det närmar sig!)

Nu får det vara nog med skrivandet! Jag skriver sen när jag får tid igen (dock inte i helgen).

Förresten, jag tappade mitt gymkort idag.. hade det på gymmet men sen var det borta :( jag hoppas verkligen jag får tillbaka det, det där kortet betyder så sjukt mycket. betalar ju fortfarande för det också.. Så, om det är någon som gymmar på Nautilus på torvalla och som hittar ett gymkort så kanske ni kan säga till?

Må så gott alla läsare, natti natti!

bjuder på 2 bilder från gårdagen ^ haha

jag & älskling :) (något fel på bilden ^)


samuel vann en STOOOR center :D

Ta hand om varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0