ändrade planer

Idag var igentligen planerna att åka på allsången på skansen med tjejjerna, men det vart inte så. Tycker det känns helt onödigt att sitta på en och samma plats i över 10 timmar i regnigt väder, eller? skulle vara en helt annan sak om det var soligt och varmt ute, då kunde man legat och solat bort tiden :) Man får se allsången på tv helt enkelt! Sen mådde tydligen inte Evelina så bra heller så det kanske vart bra som det vart endå..

Idag har jag varit duktig och gymmat, gjorde alla maskinerna plus motion, var jätteskönt efteråt!
Snart ska jag och markus iväg på bio på heron city, myspys :) vi har inte bestämt vilken film ännu men jag vill se "män som hatar kvinnor", har inte hunnit se den ännu.. och den verkar riktigt bra!

Känns väldigt skönt att vara ledig nu i 2 dagar, koppla bort jobbet lite och umgås med min älskling.
På lördag åker han till öland med sin familj och ska vara borta i en vecka, sen när han kommer hem så åker vi iväg.. Så vi kommer vara ifrån varandra ett tag snart igen.. :/

men men, bara vi får sova med varandra och mysa lite nu tills på lördag så är jag nöjd :)

Nu måste jag sluta skriva!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0