sjukling..

 Hej mina älskade läsare!
jag vet att jag suger på att skriva ofta, men ska försöka bli bättre!
Nu har jag blivit sjuk :( Förkyld, huvudvärk, halsont och lätt feber.. Har ingen ork att göra någonting och blir helt slut av att bara gå upp för trappan, då är det verkligen något som är fel känner man..
Har varit duktig idag iallafall. Började dagen med en varm dusch, sen fixade jag en kopp kaffe och sen la jag mig i soffan och läste teori! Har läst ut hela boken, men ska läsa om den igen så allt sitter i huvudet till tusen! Det börjar ju närma sig teoriprovet och uppkörning för mig nu så nu ligger jag i rejält ! :) avslöjar inget datum än!

Min älskling har tagit tag i att kolla efter lägenheter.. Vi har bara pratat lite om det, och typ lagt det åt sidan eftersom att vi båda måste ha fast anställning åså.. pengarna som styr som vanligt.. men vi ska iallafall gå och kolla på lite visningar åså och se om man hittar något man fastnar för :) Jag får ju jobba kvar på willys lite i höst så lite pengar får man ju in, sen kan man ju alltid ta lån.. Längtar efter att få flytta ihop med dig älskling :)

I helgen blir det Årsta till stugan, vi i familjen ska dit och ha det mysigt. Grilla, fiska, bada(?!), m.m.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska ta en till alvedon och krypa ner i soffan igen och plugga vägmärken!
Ha det bra och ta hand om er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0