Fy skäms!

Förlåt att jag inte har skrivit på AS LÄNGE, men har verkligen inte haft tid eller ens tanke på att blogga..
Kommer knappt ihåg vad jag skrev sist (skrämmande), menmen!
Jag har iallafall klarat av alla jobbpass på willys för sommaren, och nu står KÖRKORTET först på listan. Har bokat TEORIPROV och UPPKÖRNING så nu känns det NÄRA!! Jag hoppas verkligen att jag KLARAR det!!
Jag tänker inte skriva när jag ska göra det, ni får helt enkelt reda på när jag har körkortet i handen :)
Jag har körlektion varje dag denna vecka, vilket känns bra. Gör mig bara mer och mer säkrare, sen ska jag plugga teori VARJE dag tills provet är. JAG SKA KLARA DET! Det har jag redan bestämt mig för :)
Sen när jag fixat körkortet ska jag åka ner med bilen till Linköping och hjälpa min kära mormor och morfar att flytta!
Har ganska höga förväntningar på mig själv men jag ska fixa detta.
Juste! Jag får fortsätta jobba på willys! WOHO! Har ett schema från 21 september - sista November typ, känns grymt bra!
kommer kunna köpa min DRÖM BIL sen när jag jobbat! :)

Nu har jag inte tid att skriva mer, ska övningsköra till bilskolan och ha körlektion, sen hem och gymma och sen träffa älskling ikväll :)

Ha en underbar dag!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0